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4 VI. Abhandlung: Schönbach.
etelich closter des selben lebenes. oder durch sache der meister-
schaft. oder der bezzerunge. oder durch daz. daz sie mugen
vermiden etelichen gar offenberlichen und sweren schaden, und
ob übt aller der convente durch eteliche redeliche Sache, sin
erst closter von dem gewalt. und von dem gebot des selben
Cardinales. wolte lan uf daz. daz sie sich ze einem andern
closter moliten gezihen. Auch mugen si in einem igelichem
closter eteliche frowen oder swester ze den servicialen en-
phahen doch der wenik sul sin. die selben sint gebunden, ze
allen den gesezten dises lebens. an aleine daz gebot der be-
slizzunge. Die selben mugen uz gen in dem gescheftde des
closters nach dem gebot und Urlaub (2 a ) der abbatissen. Die
sterbenden swester. und auch die servicial nah ir tode. suln
sie inwendik des closters begraben werden.
3. Wie man die suestern enphahen sol. und von ir
profession.
Alle die man ze disem leben wil enphahen. e. sie daz
gewant der werlt habent verlan. und diz leben an sich wollent
nemen den sol man diu hertin. und diü strengin. mit den man
ze got gat vor sagen, und auch diu dink diü nach disem
orden sint vesteclichen ze behalten, durch daz. daz sie sich
niht der nach entshuldigen von ir unwizzende. Ze disem
leben sol man keine enphahen. diü vor alter, oder vor sichtum
oder vor toreliter einvaltecheit. ze der behaltnisse disse lebens
niht begnügik noch nilit gevellich si. ez were danne. gnade
ze tunde doch mit etelicher under wilen. von gar redelieher
sache. von dem gewalt oder durch daz gebot des Cardinais.
wan von sulichen personen. so wirt diu kraft des Ordens, dikke
betrübet, und auch zerlan. (2 :l ) Da von uf daz. daz man sogetan
Ursache vermiden muge. so sol man mit flize gewarsam sin
in den enphahenden personen. Diü abtissin sol keine enphahen.
1 schahe I:Is. 8 etelichen Hs. — ze den servicialen ist am Rande
von den % Hand desselben Schreibers nachgetragen. 11 gesell eft de beim
Zeilenüberga/ng. Auch hier sind die untersten Zeilen stark abgerieben.
17 Von hier ab sind alle großen roten Initialen der Kapitel am Rande in
schwarzer Minuskel vor gezeichnet. 19 stregin Hs. 29 in zerlan ist
an abgerieben.