Fri e bs. drey negel, chrewz und sper sein heilig tief wunden her 135 uns losten uon der hellen pein. nu chunt ich gern den namen sein und auch der Wappen underschait, nu pin ich laider unberait zu solicher chunst, als ich solt. 140 der schilt saffirn und golt, die ander färb saffirn ist uir strikch nach specher Wappen list in parraweis sind dargelait der eben mazze gleiche trait, 145 saffirn czwai zwai golter nein, nu nembt war des lielmes sein, darob ein flüg geschickchet dar gleich dem schilt nemet war wie im der glast uerplichen sei, 150 den dick der hoch wandeis frey gen ueinden hat gewitert, menleich unerczitert hat er für ander leut getan, des nam ich wil wissen lan: 155 von Rauchenstain her Alber. Maria chuniginne her behüt dort die sele sein uor ymmerwernder helle pein! V. Von hern Sumolf Lappen uon Ernwicht. 0 reicher sinn und gute chunst, wo nem ich weishait und uernunft, das ich eins heldes werde sait, dem ich mit willen bin berait 5 sein dünnes lob begreiffen. nu trit her mit der pheiffen