Beiträge zur Literatur Mer deutschen Mystiker. 91 24. FEST. INNO CENT! V M. Qui cum recessissent ecce! angelus rlomini . . . Matth. II. 13. Man heget hovte der kyndelyn tak, also dy sougenden kynderlyn ir blut vorgossen haben durch der eren willen vnsers herren xpo Jhesu, vn worden erslagen von dem konyge Herodes, vnd das ist nicht gescheen also houte an disem tage, wenne is ist dorch des willen gesatzt also houte zu be- geene . . . 56*—57 d . Herrn. S. 39. 25. FEST. CTRG'VMCISIONIS. Et postquam consummati sunt dies octo . . . Luc. II. 21. Nü spricht das ewangelio das Maria vnd Joseph dy wun derten sich von dem kynde, wen her Symyun (1. Simeon) hettc is gebenadit. Nü sult ir merken. Maria das spricht also vil also eyne di dö erlouektet ist, vnd ouch spricht is also vil also eyn (58*) merstern, vnd ouch spricht is also vil also eyn bitter mer . . . 57' 1 — 59 c . 26. FEST. CIRCVMCISIONIS. Et postquam consummati etc. ut supra. Man beget houte den heilegen obersten tak, an dem unser herre xpc besnytten ward, vnd ist der achte tak noch dem eristes tage, wen unser herre hot an disem tage zu dem ersten möle sein blut vorgossen dorch der menschen willen, vnd were genuk gewesen zu erlösunge vor aller werlde sunde . . . 59“—60 J . Herrn. S. 45. 27. DOM. POST CIRCVMCTSIONEM. Defunctö autem Herode, ecce angelus Domini . . . Matth. II. 19. ,D6 erschein der engel Josephe in Egipto vnd his in zien wider heym in sein lantJ Das ewangelium list man an dem zwelften obunde. Nü sult ir merke, das bei Joseph ist vns auf genomen eyn mensche, der gerne heilik were, vnd den heisset der engel das kynt flochenen in Egiptum, wenne eyn itzliches volkomen werk ist eyn son des menschen . . . 61“—63 b . 28. FEST. EPIPHANIAS. Cum ergo natus esset Jesus in Bethlehem . . . Matth. II. 1. Ir sult wisse, das man houte begeet den tak, also dy drei konyge suchten das kynt vnd fvnden is also houte. das