390 Karajan, Zu Seifried Helbling und Ottacker von Steiermark. Der steiget ovf vmb vierzicli iar . so begint er seigen . gein dem abent daz ist war . chvmt er mit gvetem ende czv sein . st.... naht. wie im daz vrumt. hat geworben her von orie . de . e daz er mit eren chumt gein oecidende . so im sein leben vnd seiget. ob er hie geschaffen hat. daz der sei mach werden rat. schon s le vf mit der svnne steiget Diu svnn get üf von Orient, Unz an den mitten tac, so sfget si gein occident; Als ist dem menschen, daz mit gotes helfen an sin alter kumt. Der stiget üf umb vierzic jär, So begint er sigen gein dem äbent, daz ist war. Kumt er mit guotem end zuo sines tödes naht, wie im daz vrumt, Hat geworben her von oriende, daz er mit eren kumt gein oecidende, So im sin leben vnder siget; ob er hie geschaffen hat, daz der sei mac werden rät, Schön sin söl üf mit der sunne stiget.