. ä*ö^s?s : am 180 Zi»ferle (Jb dich got wil versuchen.“ der abte begunde suchen 11S Manigen wech, da mit er in cheren wolde an guten sin Und an got vesten. doch sprach er ze dem testen Auf pezzerunge zu im sus: 120 „ein prüder heizzet Smaragdus, Der ist hie durch der sele fr innen von eines herren hofe chomen Und sitzet in einer zelten dort, er hat vil geistleiehe wort 125 Und darzu auch daz leben. got hat genade im vil gegeben, Die er dran gewinnet, wan er in ganzleich minnet. E a . (Eufrosina,) (a) . . . clian iht sprechen der macti leibte underpreehen Dein leit mit tröste“, do sprach er: „meins betrübten herzen ger 5 Twinget mich, daz ich enruhte, wa ieli nn trost sollte. Ich wil gern zu im gan und auch sein lere empfan.“ Do rief der abte Agapitum 10 und hiez in furen Pafuneium ln seines iungern gemach, daz zehant auch geschach. Eufrosina den reine, bewart von allem meine, 15 Daz man sich muz vor got schämen, die nu het mannes namen, Des si niht bevilte, durch daz si sich entwilte Von irdischer unru, 20 do ir vater chom hin zu,