Beiträge zur Literatur Mer deutschen Mystiker.
91
24. FEST. INNO CENT! V M. Qui cum recessissent ecce! angelus
rlomini . . . Matth. II. 13.
Man heget hovte der kyndelyn tak, also dy sougenden
kynderlyn ir blut vorgossen haben durch der eren willen vnsers
herren xpo Jhesu, vn worden erslagen von dem konyge
Herodes, vnd das ist nicht gescheen also houte an disem tage,
wenne is ist dorch des willen gesatzt also houte zu be-
geene . . .
56*—57 d . Herrn. S. 39.
25. FEST. CTRG'VMCISIONIS. Et postquam consummati sunt
dies octo . . . Luc. II. 21.
Nü spricht das ewangelio das Maria vnd Joseph dy wun
derten sich von dem kynde, wen her Symyun (1. Simeon) hettc
is gebenadit. Nü sult ir merken. Maria das spricht also vil also
eyne di dö erlouektet ist, vnd ouch spricht is also vil also eyn (58*)
merstern, vnd ouch spricht is also vil also eyn bitter mer . . .
57' 1 — 59 c .
26. FEST. CIRCVMCISIONIS. Et postquam consummati etc.
ut supra.
Man beget houte den heilegen obersten tak, an dem unser
herre xpc besnytten ward, vnd ist der achte tak noch dem
eristes tage, wen unser herre hot an disem tage zu dem ersten
möle sein blut vorgossen dorch der menschen willen, vnd were
genuk gewesen zu erlösunge vor aller werlde sunde . . .
59“—60 J . Herrn. S. 45.
27. DOM. POST CIRCVMCTSIONEM. Defunctö autem Herode,
ecce angelus Domini . . . Matth. II. 19.
,D6 erschein der engel Josephe in Egipto vnd his in zien
wider heym in sein lantJ Das ewangelium list man an dem
zwelften obunde. Nü sult ir merke, das bei Joseph ist vns
auf genomen eyn mensche, der gerne heilik were, vnd den
heisset der engel das kynt flochenen in Egiptum, wenne eyn
itzliches volkomen werk ist eyn son des menschen . . .
61“—63 b .
28. FEST. EPIPHANIAS. Cum ergo natus esset Jesus in
Bethlehem . . . Matth. II. 1.
Ir sult wisse, das man houte begeet den tak, also dy
drei konyge suchten das kynt vnd fvnden is also houte. das